Saturday, June 6, 2009

cuti sk0la..

waaa....

cuti sk0la dtg ag...(lbh2 lak kn)..
mse ni mlela aku windu kt kengkwn aku..
huhuhuhu...
wlp0n time sk0la slalu gad02,bertampar-tampar,berkejar-kejar,bertouching-touchingan dll..
ble cuti terasa nk g sk0la..
and ble skola terasa nk cuti..
emmm..mmg membeng0ngkn pikiran bt0l..
mse cuti ni aku byk membazir mse dgn meneng0k tb(ape lg citer2 k0ya la)..
hari2 bende yg sme je..
tgk mke 0rg yg sme,
bergad0 dgn 0wg yg sme,
gelak dgn 0rg yg sme..
rse busan lak kn..
bile kebusanan,teringat pulak kt 0rg yg jauh..
iaitu jeng3x..
kengkwn aku la...
d0rg ni mmg ske membebankn aku dgn..
*gelak ketawa
*usik mengusik
*dan seumpama dgnnya..
sbb 2 la aku windu btol kt d0rg ni..
huhuhu..







windu tgk mke2 dorg ni.. m0ga persahabatan kekal selamanya..

0 comments: