Friday, July 24, 2009

yea!!yea!!





skenyer aku akhirnye siap gak fail pentaksitanaku..
syukur alhamdullilah..
tp aku rse bedebar lak..
sbb cikgu bunge ros tu kate aku org yg first skali kne panggil ari senin nnt..
tp xkesah la..
sbb cpat abis cpat skit legenye..
kalo tunggu lame2 bleh sampai jantung ter keluar buatnye..
yela..
tunggu giliran yg smpai2..
mesti org yg last skali lg cuak drpd org yg first skali..
baru aku ingt pesanan bapak aku..

"kite kne berusaha sungguh2 dlm membuat sesuatu perkara meskipun perkara itu
adalh bende yg plg kite benci kt dunia ni..dan sepanjang perjalanan itu
kesabaran amat diperlukan untuk mencapai ape yg kite mahu"

tibe2 rse bersemangat lak..
hahahaha..
sedih lak rse sbb slame ni aku mne penah dgr ckp bapak aku..
heheeh..
mmg nakal sgt kt umah..
huahuahahauhauh..
ngeee~~

0 comments: